Retourbeleid Bloss Bloemen
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Indien de klant niet tevreden is over de bestelling via onze webshop of per e-mail, kan de klant binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel/de artikelen aangeven dat hij/zij het artikel/de artikelen wenst te retourneren mits er geen aanpassingen zijn gedaan. De klant dient hiervoor een email te sturen naar info@blossbloemen.nl. De klant verzendt het (de) te retourneren artikel(en) direct, maar in ieder geval binnen veertien dagen na indiening van de e-mail, aan Bloss Bloemen.
Sommige artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Indien de klant heeft gekozen op maat gemaakte boeketten, is retourneren helaas niet mogelijk. Cadeaubonnen worden ook niet geretourneerd.
Afgeprijsde en sale artikelen worden NIET geretourneerd.
Twijfel je om te bestellen? Dan adviseren we je om contact met ons op te nemen. Op deze manier kun je eerst goed bekijken of het product naar wens is. Wij controleren onze items zorgvuldig voordat we ze versturen. Is een product beschadigd of niet goed aangekomen? Dit dien je binnen 3 dagen na ontvangst aan ons te melden. Meldingen die later dan 2 dagen na ontvangst bij ons binnenkomen, kunnen wij niet meer behandelen.
Om je retour te verwerken, hebben we een aankoopbon of een bewijs van je aankoop nodig.
Hoe kan ik een of meerdere producten retourneren?
Alle geretourneerde artikelen worden door ons zorgvuldig gecontroleerd en dienen aan de volgende voorwaarden voldoen:
Artikelen dienen in volledige originele verpakking te worden geretourneerd.
De artikelen dienen in goede staat, ongebruikt en onbeschadigd bij ons aan te komen.
De artikelen mogen niet ruiken naar rook, etensgeuren of andere geuren.
Let op: Wanneer de producten niet voldoen aan onze retourvoorwaarden kun je deze dus niet aan ons retourneren. Voldoet je retour niet aan de voorwaarden, dan kunnen we deze niet verwerken en niet overgaan tot terugbetaling.
Belangrijk: het terugsturen van producten is geheel voor eigen risico. Zeker met vazen is het zo dat dit vaak misgaat en de vaas tijdens het transport kapot gaat! Ook maken wij het mee dat pakketten helaas kwijtraken en dus niet bij ons aankomen. Daarom adviseren wij ten alle tijde het retourpakket aangetekend naar ons te versturen. Indien het geretourneerde artikel beschadigd of geheel niet bij ons aankomt, kunnen wij deze niet terugbetalen.
Wat kost retourneren?
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Wanneer je een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten in mindering gebracht van je terugbetaling.
Wat is het retouradres?
Een retour kun je opsturen naar ons retouradres:
Bloss Bloemen
Maarsbergenstraat 408
2546 SZ Den Haag